Naziv projekta: Unaprjeđenje digitalne spremnosti poduzeća Promocast d.o.o.
Kratki opis projekta Projekt „Unaprjeđenje digitalne spremnosti poduzeća Promocast d.o.o.“ adresira problem digitalne zrelosti Društva. Opći cilj koji će se postići Projektom je povećanje konkurentnosti i otpornosti Društva kroz unaprjeđenje razine digitalizacije, korištenjem digitalnih tehnologija u poslovanju. Ciljne skupine obuhvaćene projektnim aktivnostima su zaposlenici i dobavljači poduzeća te lokalno i šire stanovništvo (HR, EU). Ključan rezultat projekta je povećanje online prisutnosti kroz ulaganje u digitalni marketing, čime će se doprinijeti jačanju tržišne pozicije i povećanju konkurentnosti Promocast d.o.o.
Korisnik projekta: Promocast d.o.o.
Ukupna vrijednost projekta: 7.750,00 €
Ukupno prihvatljivi izdaci: 6.200,00 €
EU sufinanciranje projekta: 3.720,00 €
Razdoblje provedbe projekta odvija se u vremenskom periodu od (15.02.2024. – 15.02.2025.) odnosno 12 mjeseci.
Kontakt osoba za više informacija: Rene Jerončić, renejeroncic@gmail.com
„Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.”